Over aangifte en beschadiging

Fri Oct 18 16:48:18 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:08 18-10-2002, Hein van Meeteren wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Het is mijn beleidslijn geworden niet te reageren op de verschillende
>aantijgingen die tegen mijn persoon op deze en andere semi-openbare
>lijsten door de Heer vd Muijzenberg worden geuit. Niemand heeft een
>boodschap aan escalatie (we zijn geen LPF) en de sfeer wordt er negatief
>door aangetast.

Jij maakt me op deze lijst ten onrechte uit voor gestoord en
je beweert ten onrechte dat er door mij op andere semi-openbare
lijsten aantijgingen tegen je worden geuit.
Neem daar eens een keer verantwoordelijkheid voor Hein 'meeteren
met twee maten' van Meeteren. In plaats van de sfeer te verzieken
met onterechte beschuldigingen en schijnheilige praatjes.

>Mocht iemand echter iets willen weten over de aangifte wegens smaad die ik
>afgelopen augustus tegen EvdM heb gedaan, of anderszins iets wil weten
>over de vraag waarom de Heer vd M mij tracht te beschadigen: stuur me een
>persoonlijke mail en ik zal naar vermogen informatie geven.

Ik heb mijn motieven vaak genoeg hier op de lijst uiteengezet.
Er zijn geen andere motieven.
Bovendien beschuldig je me hier zonder grond ervan je te willen
beschadigen. Zuivere escalatie. Terugnemen dus die beschuldiging.

Verder zou het je sieren indien je hier eens ondubbelzinnig zou
willen verklaren dat er *geen* aangifte uit 2000 van jou tegen
mij bekend is - je stellige beweringen eerder op deze lijst
ten spijt - en dat er *geen* sprake van is dat ik je hebt gestalkt.

Erik vdMb