Over aangifte en beschadiging

Fri Oct 18 16:31:46 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:15 18-10-2002, Hein van Meeteren wrote:

>D66 democraten.nu forum. Ongehoord Forum. Open en participantenlijst
>DB.NL. Pnyx lijst. DDS-lijst.

Er heeft nooit een DDS-mailignlist bestaan; de PNYX is al jaren
opgeheven; de Open lijst van DB.NL heb je zelf jaren geleden
opgeheven - in strijd met de statuten overigens, maar daar trok
je je niets van aan; de participantenlijst idem (mogen de oud-
participanten nu eindelijk eens weten waar hun geld gebleven is?);
op democraten.nu heb ik maanden geleden wel eens iets geplaatst,
maar vervolgens ben ik er door beheerder Willem 'steeds kramp'
Steetskamp afgemieterd; en ook op het ongehoord forum dateren
mijn bijdragen van geruime tijd geleden.

Kortom, er is geen sprake van dat door mij op andere semi-openbare
lijsten aantijgingen tegen jou *worden* geuit.

Je aantijging dus onmiddellijk terugnemen Hein 'meeteren met twee
maten' van Meeteren, en de lijst verder je schijnheilige praatjes
over negatieve sfeer besparen, want je verziekt zelf de sfeer met
je onhoudbaar gebleken aantijging aan mijn adres.

Ik hoop dat het zo zelfs voor jou duidelijk is.

Erik vdMb