Verkiezingen bedreigend voor D66 (2)

Fri Oct 18 13:00:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ellen,

En iedereen nu maar hopen dat ze ook in jouw persoonlijke kwalificatie bij
de goede delen zijn ingedeeld ;-)

Ik heb zelf nog steeds niemand ingedeeld, dat interesseert me ook nog steeds
niet.
Zogenaamd wanhopig, bijvoorbeeld zelfs op onze eigen bestuurdersdagen, als
het weer veel te lang gaat over vorm en stijl en procedures, vraag ik
weleens om inhoud, inhoud, inhoud!

Of ik beantwoord aan mij gerichte persoonlijke, agressieve of suggestieve,
aantijgingen, als de argumenten over de inhoud kennelijk verder ontbreken,
steeds weer met:
het maakt me niet uit met wie dan ook ik het eens en oneens ben,
maar wel waarover, en vooral waarom.

Dan kom ik namelijk zelf ook steeds tot voortschreidend inzicht. Dat is hier
toch de bedoeling, of ben ik net als Balkenende gewoon te naief?

Fritz van Rikxoort