Verkiezingen bedreigend voor D66 (2)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 18 09:17:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Wat betreft jouw persoon zullen we het niet eens worden over je ambities en
competenties. Dat De Graaf weg moet, begint nu ook bij steeds meer mensen
in dit forum/cafe door te dringen. Wel een beetje laat, hopelijk niet te laat.

Wat betreft een lijsttrekker: ik denk dat een vrouw het nu beter zal doen.
Er zijn weinig of geen geschikte mannelijke alternatieven, en er zijn twee
redelijke kandidaten (v.d. Laan, Giskes). Els Borst haalde er destijds in
een televisiedebat ook een paar zetels bij door prima reacties op
haantjesgedrag.

Giskes heeft de meeste inhoud, Van der Laan de meeste appeal. Dat lijkt me
dus een discussie waard.

Henk Vreekamp, Utrecht.