D66 versa nieuwe lijsttrekker

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Oct 17 00:45:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Peter,

Ik voorspel je dat we met Boris D. als fractievoorzitter op hetzelfde niveau
terechtkomen als in 1986, toen ook weer een andere krullenbol, Maarten
Engwerda, 4 jaar fractievoorzitter was geweest (die inhoudelijk een evengoed
kamerlid was als Boris nu): rond die tijd werd ik lid en we stonden op
plusminus min 2.

Groet,

Tjerk