[Re: referendum]

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Wed Oct 16 23:52:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De wens was enigszins de vader van de gedachte, moet ik toegeven.  Ik vind
het ongelooflijk jammer dat de huidige kamer over dit onderwerp zal moeten
beslissen. Tijdens de vorige verkiezingen is het debat over de
Unieuitbreiding nauwelijks gevoerd. De huidige Kamerleden hebben op dit
onderwerp dus een beperkt mandaat van de kiezer.  Bovendien  is de tweede
"fractie" in die kamer niet bepaald politiek koersvast.
Over de  inzet ben ik het geheel met je eens.

groet,

Joost Wery

>From: Bert Bakker <bbakker at usa.net>
>To: Henk Elegeert <HmjE at home.nl>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: [Re: referendum]
>Date: Wed, 16 Oct 2002 23:30:40 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Voor een noodreferendum is helemaal geen tijd, lijkt me, ook al zou je dat
>willen. De Europese Unie beslist volgende week.
>Dus het enige wat erop zit is dat het kabinet deze Tweede Kamer volgt bij
>het
>bepalen van de inzet op de Europese top. Onze inzet: met alle mitsen en
>maren
> [...]

Je kan ook Messenger berichten op je mobiele telefoon ontvangen!
http://www.msn.nl/services/hotmailsmsv271551/messenger/