De deur dicht ?!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Oct 9 13:23:47 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:35 09-10-2002 +0200, Henk Vreekamp wrote:

>Op z'n minst een voorbarige conclusie.

Welke, Henk? Dat we een discussie moeten voeren liefst op basis van feiten en niet van beelden? Overigens heeft ieder recht op zijn of haar beelden. En meningen mogen vrij hgeuit worden. Maar beleid ontwikkelen op basis van vooroordelen of stereotyperingen lijkt me geen voorbarige conclusie.

>Niet alle zwarte vrouwen zijn hysterisch zoals die GL-dame met fraudeverleden.

Het zijn uw woorden.

> Ik zou wat minder afgaan op m'n stereotype, als ik jou was.

Welk stereotype heb je op 't oog?

>1. Neelie Kroes c.s. hebben de mails gezien met bedreigingen, aldus haar reactie op Radio-1. Die kun je moeilijk verzinnen (zoals telefoontjes).

kan zijn, maar ook zij is maar een bron. Dus het is een hear say. Laten die bedreigingen maar eens op internet vertoond worden.

>2. Ali heeft grote ruzie met haar vader die haar destijds wilde uithuwelijken. Dus zeer onbetrouwbare bron.

Ik zou wat minder afgaan op m'n stereotyperingen, als ik u was.

>Overigens is natuurlijk alles mogelijk, maar de schrijfster van dat Vrij Nederland verhaal kwam weinig duidelijk over. Eerst maar eens lezen.

De hele zaak komt onduidelijk over, Henk. Dat is mijn punt.