De deur dicht ?!

Wed Oct 9 12:00:06 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Triest is dat de door de Linkse Kerk verketterde Pamela Hemelrijk,
collumnist AD, al direct na start de PvdA-mediacampagne, in bijna alle
tv-programma's, met de medewerkster Ayaan van de Wiarda Beckmanstichting, de
vingers op de zeer verdachte zere plekken legde.
Zoals ik toen hier meldde leverde die kritiek op het doorzichtige spel van
de PvdA en op de diepgang en kwaliteiten van de overigens net als Fortuyn
raak sprekende mevrouw Ayaan over emancipatie en het tegenwerken daarvan
door de Nederlandse politiek in het algemeen en de linkse Kerk en de pvdA in
het bijzonder, haar toen op instigatie van diezelfde PvdA direct ontslag op
bij AT5.
Ook durfde hemelrijk onmiddelijk het uiterst verdachte van het voor dochter
en Nederlandse politie onbereikbare van de vader naar voren te brengen, die
kennelijk alleen opnam om bedreigingen aan dochter in ontvangst te nemen, zo
lieten Ayaan en PvdA ons geloven. Zie nog burgemeeste Cohen in Buitenhof
vanuit een andere locatie zijn huilpreek houden.
Pas nu komt Hemelrijks gelijk dus ook uit in de media en durft de directeur
WB PvdA de media de schuld te geven Ayaan en WB en PvdA-hotemetoten zo
serieus te hebben genomen.

Overigens is nog interessant dat de o.a. in NRC vorige week vrijdag
gepubliceerde toespraak van Ayaan aan PvdA-kamerleden, waarin ze klip en
klaar de vloer aanveegt met het tientallen jaren de emancipatie van etnische
groepen belemmerende PvdA-beleid, door diezelfde PvdA (WB-stichitng)
gecensureerd is van haar persoonlijke verwijten aan in haar ogen falende en
al jarenlang de rechtse tegenstanders van emancipatie diendende
PvdA-kopstukken als burgemeester Cohen.

Fritz van Rikxoort