Claus

edebets1 at EURONET.NL edebets1 at EURONET.NL
Tue Oct 8 17:32:48 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En ikzelf zou zeggen, los van de republikeinse gedachte:
Een goed wereldburger is ons ontvallen. Dit is nou net niet het moment om weer
over republiek vs.monarchie te gaan zeuren, Henk. Doe dat maar als Prins Domkop
de troon gaat bestijgen. Dan zijn dit soort discussies op z'n plaats.

Vanuit Parijs in het meest republikeinse land van Europa,

Ernst Debets