A come back for Fortuyn

Lenny LennyBruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Oct 5 21:15:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny die wel een paar dingen wggeknipt heeft..

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:
knipknipknip

>  Jaap Brand <jajbrand at yahoo.com> over de LPF:
>
>  Eigenlijk is het nog erger: zelfs van 'reageren' is nauwelijks sprake.
>  De politiek in Nederland verkeert in een crisis; juist om die reden
>  kreeg zo'n snoeshaan als Fortuyn een kans.
>
>  Het wachten is op een nieuwe generatie (en niet op vernieuwing), op
>  mensen die weer met een nieuwe blik kijken naar oude dingen.
>
>  Marc Fluks, Amsterdam

lenny die zich goed kan vinden in de eerder geplaatste gehele e-mail van
Jaap Brand , vindt het commentaar van Prof. F wat tegestrijdig.
Aan de ene kant Fortuin 'zo'n snoeshaan' noemen, toch een soort
denigrerende opmerking, en in de volgende zin dat het wachten is op een
nieuwe generatie met een nieuwe blik.
K'zou zegge wat let je, of nog beter wat let D66?
Are you waiting for plate-tectonics to move?
In de laatste poll krijgt LPF 9 zetels, de GL, SP, VVD groeien. Zelfs de
partij met disaster dame Naatje-Bos heeft winst, D66 VERLIEST 1 zetel..

Het werkelijke probleem is NIET het gebakkelij van de LPF, die gedurende
mediatraining 101 niet hebben opgelet, of gewoon nog niet aan
mediatraining toegekomen zijn. Ze (lpf) schijnen nog niet te weten hoe
je een journalist vakkundig het bos instuurt....
Het werkelijke probleem is en blijft het failliet van de paarse partijen
wiens enige oplossing voor problemen scheen te zijn gooi er meer
belasting poen tegenaan, of creeer meer underwater basketweaving banen..
De huidige ministersploeg dragen oplossingen aan die getuigen van een
pragmatische realiteitszin. Niet (eerst) een onnodige Betuwelijn van 9
miljard en tolpoortjes. Nee 150km voor extra rijbanen en een 2de
Coentunnel.
Niet jaren neuzelen over im- en emigratieproblemen van Nederlanders en
vreemdelingen en uiteindelijk geen ene fuck opschieten. Nee gewoon
enkele wetten aanpassen zodat het (overigens door niemand ontkende)
probleem redelijk aangepakt kan worden.
(Wie in deze groep kent de bewakers/gevangenen ratio in de Nederlandse
gevangenissen? K'zou dat graag bij benadering willen weten)
Hetzelfde in de gezondheidszorg, niet eindeloos werkoverleg, oeverloos
administratief geneuzel, gewoon als het niet werkt een andere weg
proberen. Met een nieuwe, tot grote verontwaardiging van de
nomenclatura, hoofdambtenaar!!!! If it doesn't work, fix it!!
Thinking outside the box....
Ook nu lees ik geen kreatieve oplossingen van D66 of PVDA. Inplaats van
niet ter zake doende kritiek op LPF fraktie kom met nieuwe plannen.
Plannen die anders zijn dan de niet werkende Paarse.......

Helaas, na redelijk aandachtig doorlezen van het PVDA rapport staat ook
daar niets anders in dan een beetje huilerig terugkijken van "waar
hebben we gefaald". Daar heb je geen lijvig rapport voor nodig, da's
eenvoudig in een enkele zin samen te vatten. Door je niets van de kiezer
aan te trekken en 4 jaar lang vast te houden aan een niet werkend
regeeraccoord. Ze (de PVDA) hebben het, met D66, nog steeds niet
begrepen.
Na de 'umwerting' geldt: You snooze, you loose..
Het rapporteren of Wijnschenk al of niet tegen Heinsbroek heeft gezegd
dat ie bruin of geel poept is journalistieke naijver en dagelijkse waan.
D66 doe iets constructiefs, want (zelfs) de regenten baantjes verdwijnen
als je nog meer leden cq zetels verliest!!

lenny, who's facts seem like falsehoods to the common sense of D66 ;-)
A pity that