Genieten ondanks populisme

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Oct 1 21:51:50 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
>   Wij hebben dus minder te winnen bij het houden avn een eigen intern
> Onderzoek naar het campagne-verloop; WE KUNNEN BETER BESTUDEREN WAAR DE
> FEILIEN ZATEN IN DE AANPAK EN HET DRAAIBOEK DIE DE PvdA VANAF 1986 heeft
> ontwikkeld; en wat de specifieke feilen van de versie-2002 van dat
draaiboek
> waren. Genoemd boek van Brants en Van Praag; en het rapport-de Boer geeft
> wat dat betreft volop interessant feitenmateriaal.
>
> Bernard Aris; derdejaars student Politocologie;
> loop nu college bij gastdocent Jacques Monash...

Bernard,

Vraagje (met hoeveel respect voor je verhaal ook):
Gaat je verhaal niet vooral op indien onze potentiele kiezers vooral uit de
kringen van potentiele PvdA stemmers komen?
Anders lijkt het me dat we wel degelijk te winnen hebben bij een grondige
analyse van ons eigen falen. Immers, als we dan toch zo 'stabiel' waren,
waarom zijn we dan uiteindelijk maar op die 6-7 zetels blijven steken ipv de
10 uit de laatste peilingen voor de verkiezingen?

Benieuwd,

Martin