Pro Ratelband

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri Nov 29 22:20:43 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Ik heb me niet smalend over de geachte aanstaande afgevaardigde de heer
Ratelband uitgelaten. Het is gewoon alleen dat de leden van LN
hoogstwaarschijnlijk de heer Ratelband geen hoge plaats op de
kandidatenlijst gunnen. Maar hij zal toch wel een stuk of 15 duizend
voorkeurstemmen trekken ongeacht zijn plaats op de lijst om op een
voorkeurzetel terecht te komen. Maar ja Hein, om bij de huidige media
enige aandacht te genereren is het kennelijk nodig om minstens zo hard
te schreeuwen als Ratelband. En Balk heeft gelijk als hij gezegd zou
hebben dat het journaille meer in oplagecijfers geinteresseerd zijn dan
verantwoord politiek bestuur. Of praat ik nu een columnist in de NRC van
vandaag na?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33