digitaal politiek cafe

Wed Nov 27 19:07:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, jammer,

Ik vind deze e-maillijst erg handig en informatief en breed in vergelijking
met het surfen naar websites en zoeken van threads aldaar. Hier wordt je
makkelijker en sneller geinformeerd en geactiveerd.

Het niveau van de bijdragen vind ik ook steeds beter geworden. Vaak snelle
informatieuitwisseling en discussie, die ook vaak steeds vaker natuurlijk
sluit als alle bekende informatie en argumenten zijn gewisseld.

Fritz