kandidaten post: Mededeling voor alle Kamerkandidaten!

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon Nov 25 14:36:05 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Mensen,

ik ben zoals jullie weten een betrokken, ideologisch en historisch bewust
Sociaal-Liberaal partij-activist.

  Ik ben ook zo'n kritisch partijlid die overtuigd moet worden om iemands
kandidatuur te steunen.

  Hoe je mijn stem kan krijgen staat in mijn Stemverklaring die ik zojuist
op het Democraten-NU-forum gezet heb.

Dus in plaats van iedereen met Spam en reclamedrukwerk lastig te vallen
nodig ik jullie Kamerkandidaten uit je kostenloos maar WEL VERPLICHTEND te
profileren door je bij de thread van mijn stemverklaring aan te sluiten.

 en aan alle partijleden met uitpuilende brievenbussen en Email-inboxen:
nobody said Democracy is always easy or restfull...

 Iedereen sterkte tot de deadline.

Bernard Aris