kandidaten post

Sun Nov 24 22:11:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ellen,

En zo is de cirkel wat mij betreft rond. In 24 uur. Dat kon zo nog niet 4
jaar geleden. Ik zal nog eens een threat starten  ;-)

Ben oprecht blij met alle verstandige reacties en opmerkingen. Wist
gisteravond niet zeker hoe anderen over e.e.a. zouden denken.
Gelijkgestemden heb je voor je gemoedsrust soms toch nodig, maar dat kan dus
tegenwoordig ook zonder netwerkjes  ;-)
Gelukkig zijn er nog heel veel heldere D66-ers die geen klefheid nodig en
wiens verstand en kwaliteiten boven het netwerken gaat!

Ik hoop, zeker na Michiels voorbeeldlijstje, dat deze keer zonder kleffe
SAC, de kandidaten die zich al jaren op eigen kracht echt inzetten voor
democratische belangen, buiten en binnen D66, beter dan ooit zullen scoren
en hoog op de definitieve kamerlijst eindigen.
Dan lijkt het bijna op echte direct-democratische voorverkiezingen, door
sympathiserende echte kiezers.
Dan helpen kleine ons-kent-ons-netwerkjes immers ook niet en komt het ook
echt aan op bewezen kiezersvertegenwoordigende kwaliteiten. Anders trek je
immers geen stemmen.

Fritz