stemmen kijk op www.ongehoord.net

Sat Nov 23 17:56:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel e.a.

Ik heb oprecht waardering voor je algemene profielschetsen en stemwijzers voor het verkeizen van volksvertegenwoordigers.

Geen waardering heb ik voor de drie enveloppen die ik ontving van oude kliekjes die hun kloontjes nu pushen.
Hebben we eindelijk eens geen SAC, en kunnen we niet slaafs een conserverend kruisje zetten, krijgen we ineens stapels post van zelfbenoemde SACs, met dezelfde bemensing waaruit voor de gebruikelijke SACs wordt geput, en proberen ze alsnog hun vriendjes zoals gebruikelijk hoog op de lijst te krijgen ten koste van de kandidaten die zonder die kleffe flauwekul op eigen kracth goede volksvertegenwoordigers zouden worden.

Ik heb daarom onmiddelijk besloten alleen die op eigen kracht opererende kandidaten te stemmen, en de onzichtbaren die zich verschuilen achter die oude kleffe zelf-SAC-kliekjes rechts te laten liggen.
Ik verwacht eigenlijk dat heel veel leden ongeveer zo zullen reageren, dus dat kan nog een mooie lijst van bekende en minder bekende echte krachtige volksvertegenwoordigers worden.

Fritz van Rikxoort