UK

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri Nov 22 23:09:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Karst

Dat je goed behandeld ben is nog geen reden, dat de atinal health service
een goed systeem is. Te lange werktijden bijvoorbeeld leidt niet tot goede
gezondheidszorg. Gratis gezondheidszorg is ook gteen gegeven, dat het goed
is. Uit het rapport nu blijkt dat onze gezondheidszorg dankzij Borst niet
slecht is en dat dankzij beleid van Borst ook de wachttijden terugnemen. Dat
op aantal gebieden in de gezondheidszorg iets moet veranderen is een feit.
Dan moeten we zeker niet over hete kolen gaan lopen, dat levert het
brandwondencentrum alleen maar meer werk op dus wachttijden.