emile ratelband lijsttrekker Ln

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri Nov 22 15:19:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Erik,

Ik heb Engeland nog nooit serieus genomen. Een eiland, welke zich altijd
geisoleerd heeft. Een verouderd gezondheidszorgsysteem, landbouwbeleid
enzovoorts en een blair die zich sociaal democraat noemt en alleen met
asociaal gedrag komt.

Dus dat heeft geen effect meer. Nederland had serieuse politici ,maar na de
klucht van de LPF, het bipolaire gedrag van Winny en nu continu over
hetekolen lopend Emile Ratelband kunnen we wel zeggen Tsjakka met onze
internationale posite welke ondermijnd werd.

Gelukkig hebben we de wet preventief fouilleren zodat we het waterpistooltje
van dhr. Ratelband kunnen afpakken en hem oppakken.

Kees van loon