Nawijn & Doodstraf

Wed Nov 20 12:34:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman,

Dat leek mij in deze wel, althans dat het grondwettelijk is geregeld,
want je had het over het wel of niet referendabel (moeten) zijn van waarden
als geen doodstrafoplegging danwel tenuitvoerlegging,
en voorzover ik weet is de grondwet en zijn grondwetswijzigingen met 2 keer
in beide kamers een 2/3e meerderheid niet ook nog eens referendabel via de
nieuwe referendumwet.

Fritz