Parlementaire enquete

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Tue Nov 19 22:45:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker schreef:

> Ja, helemaal waar. Sterker, een gelijkluidend voorstel heb ik ook min of meer
> klaarliggen. Ik heb er een aantal weken terug <knip>

Ik heb je niet willen lastig vallen i.v.m. het ongetwijfeld vele werk.
Maar nu je klaarblijkelijk toch de tijd hebt om te lezen:
Ik volg de parl. enq. niet helemaal. Zie het alleen op het nieuws.
Maar het valt mij op dat iedereen vragen stelt behalve de voorzitter.
Althans op het journaal valt D66 niet op.
Wat gaat er verkeerd?

Glenn Mellonius
Haarlem en omstreken.