Plan herinvoering doodstraf is lekke proefballon

Hans Giesing h_giesing at HOTMAIL.COM
Mon Nov 18 23:02:07 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi allemaal,

Op het plan van Nawijn heb ik een reactie gesachreven in de vorm van een
artikel. Hoewel ik vermoed dat ik weinig D66-ers hoef te overtuigen van de
onzin van Nawijns plan zou ik het wel erg op prijsstellen om wat reacties op
mijn stuk te krijgen. Immers, debat heeft ook ten doel de eigen mening aan
te scherpen.

Het artikel met als titel: "plan herinvoering doodstraf is lekke
proefballon" kun je vinden op mijn website: www.hansgiesing.cjb.net
Reacties kunnen in mijn gastenboek, maar je kunt me natuurlijk ook mailen.

groeten,

Hans Giesing
website: http://www.hansgiesing.cjb.net

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten!
http://search.msn.nl/worldwide.asp