Nu even niet lullen, maar poetsen!

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Mon Nov 18 21:44:32 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Was al door Christian zelf gepost, hoor...

Het wil wel helpen als er een nuttig/grappig iets aan vast zit voor de HCC
bezoekers, weet ik uit ervaring.

Beetje ludiek, als het kan een link met D66 verzinnen. Weet ik veel, het is
te laat denk ik voor een frutsel van een paar cent met subtiel ergens D66
erop, dus ja, een chocolaatje, mandarijntje, snoep, een *super*kort
raad/behendigheids-spelletje met prijs, als het maar aantrekkelijk genoeg is
om aan te nemen, en de ontvangers zullen het onthouden en allicht iets terug
willen doen door de flyer te lezen.

Anders zal het leeuwendeel van de flyers in de tas, en 's avonds ongelezen
bij het oud papier belanden, als ze ze al willen aannemen.

Bart Meerdink

PS. Bij mijn weten staat/stond HCC overigens voor 'Hobby Computer Club' al
willen ze het nu niet meer weten.