Na Rosenmoller nu De Graaf

Mark Koek mark at KOEK.NET
Mon Nov 18 20:52:56 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:

 > waartegen zou het helpen? De man gaat gewoon door hoor, net als een
 > stoomwals zonder berijder.

Ik zie dat ik weer een juweeltje van drs V. heb gemist. :-)

'Message filters' zijn uw vriend, zou ik zeggen. Voor gebruikers van
Mozilla / Netscape 6 en later:

1. Ga naar "Tools" in de menubalk
2. Kies "Message Filters"
3. Klik "New"
4. Kies in de twee eerste kolommen "Sender" resp. "contains"
5. Vul in de derde kolom het mailadres in van iemand wiens schrijfsels u
    verder liever niet meer onder ogen krijgt
6. Herhaal eventueel 4 & 5 tot u alle onverlaten hebt gehad, met behulp
    van de knop "More..." (vergeet niet 'Match *any* of the following'
    aan te vinken ipv 'Match *all* of the following')
7. Kies onder "Action:" "Delete the message"

:-)

Mark