Luxe probleem over 4 jaar?

W.E. van de Griendt W.E.vandeGriendt at BSK.UTWENTE.NL
Mon Nov 18 17:15:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Naar aanleiding van de presentaties van de kandidaten denk ik dat we over 4
jaar een luxe probleem hebben qua opvolging. Tenminste als de huidige
kandidaatslijsttrekkers (en dan doel ik op Kist, Veltman en van Wanrooij, de
anderen hebben volgens mij zeker niet hetgeen nodig is voor een
lijsttrekker) dan enige, in mijn ogen broodnodige, Haagse ervaring hebben
opgedaan. Met Van der Laan erbij en misschien ook nog wel een Boris van der
Ham, wordt het een zeer spannende strijd voor de lijsttrekker.

Groeten,

Wim