blanco stemmen versus niet stemmen

Suzanne van Dalen scvandalen at HOTMAIL.COM
Mon Nov 18 17:02:13 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Overigens, het feit dat er - twee dagen na het congres - blijkbaar mensen
zijn die niet 100 % zeker weten wat de stemprocedure is (en ook ik zou niet
durven zweren dat ik het 100 % zeker weet) pleit er wat mij betreft voor, om
nog voor het volgende congres zo'n congres-handboek te vervaardigen, opdat
er geen twijfel over hoeft te bestaan welke invloed je
stem/niet-stem/blanco-stem heeft. Rondleidingen en begeleiding voor nieuwe
congresgangers is een heel goed initiatief, maar blijkbaar weten ook de
"oude" congresgangers niet altijd precies hoe het zit. Wat mij betreft mag
een congres-handleiding dus standaart onderdeel van de congres-bescheiden
worden. Of bestaat er al iets dergelijks? Ik bedoel dus niet een boekje met
alle statuten en het huishoudelijk reglement, maar expliciet een boekje waar
bijvoorbeeld de stemprocedure in beschreven staat.

groet, Suzanne

MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten!
http://search.msn.nl/worldwide.asp