TK Kandidaten en forum Ongehoord.net

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Mon Nov 18 16:26:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het forum valt nauwelijks op (via klein linkje 'Forums'), dit in
tegenstelling tot http://www.d66.nl/campagne2003/kandidaten/ (aparte link op
de ongehoord.net pagina) waar 15 kandidaten iets hebben geschreven, maar
zonder enige reactie tot nu toe.

Is het niet handiger om 1 forum te hebben?

Overigens is het forum op http://www.d66.nl/democraten.nu/forum/ wel wat
drukker, en ook daar kunnen kandidaten zich manifesteren.

Bart Meerdink