Stop het zuurpruimen

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Mon Nov 18 15:03:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Citeren Ellen Vunderink <evu at planet.nl>:

Hee ellen,
> Ik ben het voor het grootste deel met je eens, alleen:
>
> Welk deel wel, welk deel niet? Ik heb daar geen beeld bij.
De discussie over de lijsttrekker cq fractieleider is intern al duidelijk
gevoerd, maar moet natuurlijk blijven, alleen niet zo negatief de komende
maanden in de campagne. Natuurlijk ook even afwachten hoe Thom het doet?? Als
ik hem gisteren weer in Storing zag weet ik het niet......Alhoewel bij
benadrukte wel dat hij zichzelf zal blijven, dat vind ik toch wel goed geloof
ik. Een Thom die krampachtig mee gaat acteren in het politieke theater van dit
moment moeten we ook niet hebben.

De interne discussie over de partij moet ook gevoerd worden en daar zijn we nog
lang niet mee klaar!! ( Die mag misschien nog wel wat feller) Maar ja voorop
staat dat we de straat op moeten tijdens de campagne, daar had Thom gelijk
in!!!!!

> Ik ben het met je eens en ik word er tegelijkertijd heel opstandig van. Het
> lijkt wel alsof er meer intern wordt gediscussieerd dan extern. Misschien dat
> er vanzelf geweldige lijsttrekkerkandidaten waren komen boven drijven als er
> meer extern werd gediscussieerd door meer mensen.

> wachttijden
> dat
> Dat scheelt maximaal 10 stemmen, nou ok, 20...:-)
Inderdaad;-) was ook maar een kleine aantekening hoor:-)

Jasper Diekema
Niet lullen maar .......
Geen woorden maar .....