Congres

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat Nov 16 23:19:07 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema wrote:

> Beste mensen,
>
> Wat vonden jullie van het erg drukke congres?? Zijn jullie allemaal
> tevreden? Ikke uiteindelijk wel geloof ik, Thom is met een grote meerderheid
> gekozen (ook al hebben zeker 350 aanwezigen niet gestemd!!!!!???)

Er staat vast nog ergens een stembus (met wat vanBoxtel-vijfjes er in :-) )
die ze vergeten zijn.

> Verder denk ik dat we nog springlevend zijn!! Dus zeker niet opheffen met
> onze o zo mooie partij!

Ja hoor, Ik heb Thom nog nooit zo overtuigend meegemaakt.

Maar de rest van de wereld denkt nog dat we in de put zitten, dus we moeten
er inderdaad flink aan trekken om weer een positiever profiel te krijgen bij
de kiezer.

Slechte dag voor ongehoord geloof ik, dat wel.

Zag Lousewies nog even op TV; Mijn indruk/advies: een interview is een kans
om je eigen verhaal kwijt te kunnen, niet om alleen maar braaf te antwoorden
op vragen die voor niemand erg relevant zijn (ook voor de kijker dus niet).
Oh ja, en de paardenstaart staat beter :-)

Bart Meerdink