STOP DE CHLOORBOM NU ...!

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 15 21:58:33 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Ik zal er niet zijn, maar ondersteun jullie aktie van harte. Ik zelf woon
aan de Maliebaan in Utrecht en vanuit mijn werkkamer kijk ik nu uit op het
spoor, waar vroeger de chloortreinen over reden. Het is ons gelukt die
transporten uit Delfzijl en Hengelo via jullie om te leiden, maar dat spul
hoort niet in het zwembad, en niet op het spoor.

Groet,

Tjerk