Twee minuten maar... Help!

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Fri Nov 15 13:53:51 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Way to go, Hein,

En die pre-congres-debatten, zoal al eerder gememoreerd is niet iedereen met
een drukke baan in 't oost'n in staat om daarheen te gaan. Blijft over
zelfstandig onderzoek van websites etc. om een redelijk oordeel te kunnen
vormen. En het faciliteren van presentaties zoals we op de ARV in Gelderland
hebben gedaan.
En dan gaat het nog om alleen de lijsttrekker-kandidaten.....
Het blijft naar mijn idee toch ook een verantwoordelijkheid van de besturen
op de diverse niveaus om actief de werkelijke keuzevrijheid van de leden
mogelijk te maken, niet alleen van LB, campgane-organisatie en
congres-organisatie.

Overigens ben ik het met 1 van de kandidaten eens ('k weet niet meer zo gauw
wie) dat we niet alleen de top-30 bij de campagne in moeten zetten, maar
alle kandidaten. En alle leden, wat dat betreft.

Op naar de 10!

Martin