Lijsttrekkersoverzicht: De Graaf roeit tegen stroom op

Wed Nov 6 14:52:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Gebruik ik keer op keer de metafoor van het roer dat maar niet omgaat
 en dan soliciteert Thom de Graaf naar het lijsttrekkerschap...
>http://access.adobe.com/perl/convertPDF.pl?url=http://www.d66.nl/_downloads/TK2003/overzichtlijsttrekkerkandidatenTK2003.pdf
 ...met de volgende woorden...
>Ik heb een enorme motivatie om juist nu vooraan te staan: tegen de stroom
>oproeien omdat de stroom de verkeerde kant op gaat. (...) D66 moet zichzelf
>trouw blijven, ik wil mijzelf trouw blijven en dat wil ik aan de kiezers
>overbrengen.

 M'm hemel, het blijkt nog erger te zijn dan een metafoor. Het is 'm menes.

 Dit is wel het meest duidelijke signaal dat de Graaf inderdaad nog volop
 vastzit aan Paars en niet van zins is om daar ook maar iets aan te veranderen.

 Het gaat dus door tot aan het gaatje.

 Marc Fluks