Paars op 4 zetels (was: Is Lousewies paars/ontpaarst)

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Tue Nov 5 13:23:15 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

D66 is nu eenmaal onlosmakelijk met paars verbonden. Hiervan afstand nemen
zal als hypocriet worden afgedaan. Ik vond Paars I een verademing. Eindelijk
een kabinet zonder het CDA. Kijk wat er bereikt is (euthanasiewetgeving en
homohuwelijk).  D66 heeft enkel de grote fout gemaakt paars II te lijmen.

>From: "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at science.uva.nl>
>To: d66 at nic.surfnet.nl
>CC: Joost Wery <jcwery at HOTMAIL.COM>, Bart Meerdink <bmeerdnk at TELEKABEL2.NL>
>Subject: Paars op 4 zetels (was: Is Lousewies paars/ontpaarst)
>Date: Mon, 4 Nov 2002 09:30:51 +0100 (MET)
>
>  Nu de 'Paarsen' elkaar in D66 ook nog eens de tent gaan uitvechten,
>  en de kiezer zich kotsend van onze partij afkeerd en overstapt naar
>  de SP, wordt het met de dag belangrijker wie 'in Paars' is en wie niet.

>hiermee

> [...]

Surf voor nieuws, filenieuws & entertainment naar MSN.nl
http://www.msn.nl/default.asp