4 zetels.

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Nov 3 15:05:19 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Met de 7 punten komen we niet zo gek veel verder denk ik,

Bart, vond ik ook, vandaar dat ik om enige uitleg heb gevraagd.
Meer dan dat het retorische vragen blijken te zijn, ben ik tot dusver
niet gekomen.

Maar dat laat zich nu weer moeilijk rijmen met het verslag wat hier
wordt uitgebracht.
Of zegt dat iets over de kwaliteit van de meningen die verzameld zijn,
of hen die hun mening hebben gegeven?

En is er wat jouw betreft enige samenhang, of moet ik de inbreng als 2
afzonderlijke zaken beschouwen?
Wat zou jij doen, Bart?

> maar je hebt
> gelijk dat er volop ruimte is voor D66 om zich effectief inhoudelijk te
> profileren.

Maar dat lijkt me een open deur, Bart.
En heb jij de indruk dat dat hier niet bekend is?

> PS. wat is dat gedoe met fert 6565 / l de wit / Jim Groothuyze en de
> persoonlijke vendetta van Henk Elegeert?

Bart, zie de kritiek ( 'Kritik' is afgeleid van het Griekse 'kritikos'
(in staat te onderscheiden) en 'krinein' (scheiden, onderscheiden,
oordelen)) als een moment in de objectieve samenhang van de crisis
beschouwd, als een instantie die een uitweg moet bieden, een wending ten
goede moet brengen.

Ik heb er moeite mee als iemand zich als democraat verkleed, en op geen
enkele wijze helder in beeld wil brengen wat zijn/haar standpunt is.
Hij/zij komt ook niet met een eigen mening, maar heeft daar kennelijk om
gevraagd???????? ( en bij wie vraag ik me dan af) en komt daar hier
vervolgens verslag van uit brengen, welke op geen enkele manier te
controleren valt.

Vervolgens is ook nog eens volstrekt onduidelijk wie of wat ik/je nu
eigenlijk tegenover me/je heb(t).

Kijk, ik weet dat je ook wel eens fake'd, maar van jouw kan ik dat nog
in enige mate waarderen. :))

Henk Elegeert