4 zetels.

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Sat Nov 2 20:30:25 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk ,

heb je ongeveer in de gaten wat erin Nederland aan de hand is en leeft?
Er is nu even geen behoefte aan minitieus gemurmel en aan wedstrijdjes "hoe
kom ik zo intellectueel mogelijk over"
Even voor de taalpuristen onder U "kwats" hoort als "quats" gespeld te
worden , of bedoel je meerdere soorten kwat?
Je vraagt mij waar die punten uit blijken?
Welnu, zoals het er staat, oren te luister leggen in je omgeving, of moeten
we weer "dikke rapporten" bij elkaar toveren om dat tot op het bot te
bewijzen, in die tijd zijn we dan alweer met zn allen achter de feiten aan
het aanlopen (al een tijdje naar mijn bescheiden mening)

l de wit