Partij stuurloos? = Cordon sanitaire?

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri May 31 21:42:28 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 22:48 30-05-2002 +0200, Henk Vreekamp wrote:
>Beste Hein en anderen,
>
>Telkenmale dat ik het functioneren van mr. Thom ter discussie stel, krijg ik een standaard, althans voorspelbaar, antwoord. Welhaast automatisch volgt mijn retorische vraag: ligt er soms een cordon sanitaire rondom  den Partijleider? Is Thom onze Pim?

Er ligt geen cordon om Thom heen. Ik wil hem thans als partijleider. Probeer daar maar verandering in aan te brengen. Tijdens de campagne was er een ándere sitiatie. Daar had ik ik het zelf beter gedaan, dat heb ik al gezegd tijden het najaarscongres 2001. De congresgangers hebben toen toch Thom gekozen. Prima. Echter: thans ligt de situatie anders. Thans is, in de ontstane situatie, Thom de beste man. Je moet situationeel denken, Henk.