Fw: Blauwdruk D66 in punten

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri May 31 05:50:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik ben blij dat we ons niet geplaatst hebben. Het scheelt me de
> teleurstelling van een voortijdige uitschakeling van een over het paard
> getilde groep nitwits, heel veel nachtrust en onzin in pagina's volle
> kranten en er moet nu als nog ex tunc actie gevoerd worden tegen Zuid Korea:
>  Netwerk had vanavond een filmpje waar de honden geen brood van lusten: ze
> fokken daar honden om te eten, ze meppen je er je hond om illegaal op de
> markt voor hondevlees te verkopen, ze hangen tijdens een picknick de hond
> [...]

Nu maar hopen dat ze niet hier komen filmen, Tjerk.

Vooral niet, als we weer eens met een epidemie hebben af te rekenen.
Daarnaast zijn varkens zelfs redelijk intelligente dieren........

En wij luisteren het heelal af in een poging om daar dan weer een glimp
van op te vangen!
:)

Hier sluiten we de dieren nagenoeg onzichtbaar op, en weten we niet wat
er zich achter de gesloten deuren afspeelt.

Knor, tok tok, (welk geluid maken die pels diertjes eigenlijk).
En dan te bedenken dat koeien ook nog heilige dieren zijn.

Henk Elegeert