Fw: Blauwdruk D66 in punten

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 31 02:30:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hans,

 Je schreef:

>Ik moet de eerste mens nog  tegenkomen die een Nederlands partijprogramma
ter hand neemt en trillend
verklaard dat voor hem de luiken zijn opengegaan en de mist is opgetrokken.<

Ik heb het hier al eerder geschreven, maar mijn al jaren lang groen links
stemmende en actievoerende jongste zusje, die nu haar best mag doen bij het
basisonderwijs in Den Bosch, en daarvoor in een achterstandswijk in Hengelo
(waar F16 s en Luchtbalonnen zomaar uit de lucht komen vallen), en in
Hengelo ooit de toenmalige D66 wethouder van onderwijs alle hoeken van zijn
 riante werkkamer liet zien, heeft dit keer toch maar mooi D66 gestemd en
dat  maar om 1 reden: ons onderwijsprogram. Ongetwijfeld deed ze dit niet
 trillend, maar ergens is er toch een mist opgegaan.

 Groet,

 Tjerk