Partij stuurloos?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 29 23:33:31 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kop op Hein,

Volgens mij ben je wat aan het draaien met dat "vernieuwen".

- Moet mr. Thomas toch weg?

- Moet de club vernieuwen door haar inhoudelijke standpunten te wijzigen?

- Of kunnen we ons beperken tot jong-democratisch gebabbel over
partijstructuren? En ons blijven afwenden van de kiezers die we verloren?

Dat een afdelingsvoorzitter, zelf  ergens TK-kandidaat,  scherpe dingen
schrijft, moet onze verkalkte baasjes toch doen huiveren?

Henk Vreekamp, Utrecht.