Klasse Boris!

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Tue May 28 21:08:07 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Boris,

Toch even een soort Tjakka-geluid. Vanavond zag ik je op Netwerk.

Prima publieke perfomance gekoppeld aan dito inhoudelijke standpunten (deze heb je natuurlijk niet zelf bedacht!).
De samenvatting op het  einde van het programma werkte krachtig. Had je niet zelf trainingen debatteren gegeven?

Op dit soort momenten heb je een goed gevulde waterblusboot nodig om mijn fakkelend gemoed te koelen.

Mijn filosofie is eenvoudig : "loof mensen als ze dat - naar je eigen perceptie natuurlijk - verdienen", en ga anderzijds een kritisch debat niet uit de weg als je daar ook reden toe denkt te hebben".  Helaas is dit niet iedereen gegeven, laat staan dat dit altijd begrepen wordt. Maar ik kan het iedereen aanraden: stel je kwetsbaar, openhartig en eerlijk op..zeker binnen de kring van leden. Dit als reactie op de gein van Hein.

Unico