Ziekenhuizen (n.a.v. Vreekamp)]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon May 27 22:45:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Dat is inderdaad een van de drie, vier thema's. Je pleidooi voor prudentie,
voorzichtigheid, snap ik niet. De suggestie van een taboesfeer verergert de
boel alleen maar.

Overigens vind ik dat de door mij gesmade Entzinger hedenavond in de NRC
wel een aardige opmerking maakt over het generaal-pardon van de
Fortunisten: het heeft een aanzuigende werking op toekomstige illegalen, en
het bestand is fluctuerend dus wie bedoel je eigenlijk. Maar ja, dat is
kritiek van E op een ander.... Vervangings-migratie zou beter kunnen worden
geregeld.

Henk Vreekamp, Utrecht.