D66 in verandering

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue May 28 02:33:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wim, je schreef:
. Verander de wereld, begin bij jezelf. Stel je iedere dag/week de
> vraag: "Wat heb ik gedaan om de partij te vernieuwen?"

En dat doe ik nu ook al jaren, al van de tijd dat ik lid werd en we nog -/-
2 stonden, maar het blijft nog steeds D66, een aktiegroep, bedoeld om het
bestaande stelsel op te blazen, toen opeens zomaar een politieke partij, en
mijn laatste vernieuwingsgedachte is weer, dat we met die gewone politieke
partij moeten stoppen en wel nixen.

Of zullen we er, maar dat is wel gewaagd, D67 van maken :-)?

Groet,

Tjerk