Postkantoren in de kleine plaats

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Mon May 27 16:55:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Rene

Wat een fantastisch bericht dat tegenwoordig postzegels bij de kassa van
Spar te krijgen zijn!

Hier in de grote stad Den Haag sta ik drie kwartier in de rij als ik
naar het grootste postkantoor van de stad ga (dat toevallig het dichtste
bij me in de buurt) om een aangetekend stuk te versturen. En dat in het
grootste postkantoor van de stad waar naast elkaar tien loketten open
zijn! Ja, er is ook een klein winkeltje in dat postkantoor waar je losse
postzegels kunt kopen, maar voor aangetekende stukken moet je bij het
loket zijn. En bij het loket kan ik niet met creditcard betalen, kan ik
niet met mijn pin van de bankpas betalen, kan ik niet met de chipknip
betalen en als ik contant geld wil sturen ze me naar buiten om geld te
trekken uit de geldautomaat want de pinkaart lezer op de balie is
uitsluitend en alleen een uitbetaalfunctie voor passen van de
Postbankklanten en heeft geen betaalfunctie.

Ik wou dat er een Spar bij mij in de buurt was.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage