Brokkenpiloot Ernie

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Sun May 26 23:12:45 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Jij luis in de pels weet heel goed dat Bert Ernie altijd plaagt en niet
andersom ;).

Voor een visie op on'doelmatigheid' beveel ik je van harte de stapel
studierapporten opgesteld door het Platform Doelmatigheid en uitgegeven
in 1997 door het Nivra, onder de tiels (met het nummer uit de serie van
de studierapporten van het Koninklijk Nivra ervoor):

40.     Prikkelen tot doelmatigheid
41.     Recht op het doel af
42.     Doelmatigheid en normen
43.     Over een doelmatige cultuur gesproken
44.     Inbedding van doelmatigheid

Het Platform Doelmatigheid werd voorgezeten door de oud-president van de
Algemene Rekenkamer de heer F.G. Kordes. Veel plezier met je huiswerk.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage