Plaatsvervangende schaamte voor "nieuwe politicus"

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun May 26 17:41:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wim Rampen (thuis) wrote:

> Gisteren in Kopspijkers: Boris van der Ham liegt!!
>
> Wat was het geval: Er werden twee fragmenten van TV-uitzendingen van de afgelopen weken getoond:
>
> De eerste was een uitzending waar Boris van der Ham gast was bij Knevel. Hij werd daar stevig aan de tand gevoeld, op de altijd onnavolgbare ;-) wijze van de heer Knevel.... In een poging het antwoord op een vraag te omzeilen (moet Thom de Graaf niet ook plaatsmaken..) gaf Boris van der ham aan dat Roger van Boxtel eigenlijk altijd zijn voorbeeld is geweest.. Boris zei letterlijk: "Ik heb ook op hem gestemd.."

> [...]

Hahaha, maar natuurlijk heeft Boris vier of acht jaar geleden op Roger
gestemd.

Bij De Lobby gisteren was de lummel overigens te laat, en wist elke keer
dat hij aan het woord was weer een andere D66-er ten tonele te voeren
(de campagne is afgelopen, Boris). Het is te hopen dat ie wat van de
lekker bondig formulerende Nynke de Zoeten opgestoken heeft.

Bart Meerdink