Plaatsvervangende schaamte voor "nieuwe politicus"

Boris van der Ham borisvdham at HOTMAIL.COM
Sun May 26 17:30:51 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo Wim en andere lijsters,

Ikzelf was ook verbaasd toen ik die twee fragmenten naast elkaar zag. In
alle andere programma's daarna had ik namelijk gezegd dat ik vier jaar
geleden op Roger had gestemd. Bij Knevel had ik dat blijkbaar vergeten erbij
te zeggen. Maar bij Ontbijttelevisie en bij Spijkers met koppen had ik dat
er gewoon bijgezegd. Bij deze verkiezing, zoals je in alle openheid bij
Lijst 0 hebt gezien, stemde ik inderdaad op mezelf. Jammer dat Kopspijkers
niet naar die andere progamma's had gekeken.

Zo afdoende?

Gr,

Boris

Chat online met je vrienden en probeer MSN Messenger uit:
http://messenger.msn.nl