Werkconferenties (2)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri May 24 23:54:46 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, May 24, 2002 at 10:58:33PM +0200, Tjerk Jouwstra wrote:
  :
  : Ik wist dat je in Utrecht woonde en aktief was in de JD, en zeer betrokken
  : bij het internet. Niet, dat je inmiddels ook gepromoveerd bent tot de
  : nomenclatura. (ofschoon het begrip promotie in deze ook nodeloos denigrerend
  : kan klinken, maar dat bedoel ik dan niet zo). Ten slotte ben ik ook ooit nog
  : bestuurslid van de afdeling Utrecht geweest, en heb 8 jaar in de raad mogen
  : zitten. Je schrijft in reactie op het voorstel van Unico (mooie voornaam
  : overigens, enigskind?) onder meer (en ja, ik ga schaamteloos knippen):
  :
  :  > Ik wil vanzelfsprekend de tekst van Unico c.s. onder de aandacht
  : > brengen van mijn medebestuursleden. Zelf ben ik er echter nog niet
  : > over uit of dit de meest noodzakelijke danwel vruchtbare weg is<<
  :
  : Henk, mijn vraag is, of het ook wat breder verspreid kan worden, dus tot
  : alle leden, althans de via email te bereiken leden,  of moet ik dat zelf
  : doen?

Tjerk,

De JD heeft me na de jaarwisseling uitgeschreven wegens ouderdom...

Vanzelfsprekend wil ik het initiatief ook onder de Utrechtse leden
verspreiden, ik host immers een plaatselijke mailinglijst voor de
nieuwsbrief. Jij staat daar overigens niet op, zoals je onwetendheid
omtrend m'n bestuurspet deed vermoeden. Je mailadres komt zo te zien
niet voor in de Haagse administratie.

Unico, het lijkt me handig de aankondiging te laten wachten op een
definitieve plaats en tijd van jou?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |