Ziekenhuizen functioneren erg slecht

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri May 24 11:03:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, May 24, 2002 at 10:18:18AM +0200, gvkooten wrote:
  :
  : Fritz,
  :
  : Hoe politiek ervaren ben je? Wat is je levenservaring?

Ad hominem, meneer Van Kooten.

  : Waarom koppel je onderzoeksresultaten aan het gelijk van ons Pimmetje?

Ik denk omdat die resultaten wederom aangeven dat de doelmatigheid in de
gezondheidszorg, mede door de budgetteringssystematiek, ernstig te kort
schiet? Fortuyn had daarin een duidelijk punt en lag daarmee inhoudelijk
helemaal niet ver van D66. In tegendeel. Dat hij een 8 jaar zittend
minister aanspreekt op het lang uitblijven van resultaten is het goed
recht van een oppositievoerend politicus. Aan Borst dan de taak uit
te leggen waarom het zo'n moeite kost.

  : ... en heeft WO2 meegemaakt.

Waarmee zijn oordeel natuurlijk direct van veel groter gewicht is als
dat van ons naoorlogse zwabberaars?

  : Hitler en Fortuyn.

Ik begrijp dat het met uw politieke ervaring wel snor zit. U heeft de
afgelopen maanden niets meer bij hoeven te leren.
De de bal spelende politici hebben deze verkiezingen gewonnen (Balkenende
en Marijnissen), de de man spelende politici hebben verloren (de rest).
Dat was natuurlijk niet alles bepalend maar wellicht kunnen we die
constatering wel in ons oren knopen.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |