Werkconferenties (2)

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu May 23 19:56:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

gvkooten wrote:

> De werk-conferenties vinden al plaats - en wel op internet -. De reacties ga
> ik - omdat ik dat waardevol acht - bundelen en verwerken in een
> toegankelijke powerpointpresentatie. Daarnaast volgen er spoedig
> uitwisselingssessies tussen  diverse afdelingen over o.m. onderstaande.
> Wellicht ga ik zelf op onderzoek uit. September/ oktober breng ik dan
> verslag uit van onze gezamenlijke zoektocht.

Tjonge, je haalt je wel het een en ander aan! Dat lukt je toch nooit?

Overigens, is HTML niet een geschikter medium dan powerpoint? Ik draai
Linux, en misschien hebben ook anderen moeite om van de presentaties
kennis te nemen. HTML kan ook verwijzen naar de originele teksten, zodat
je samenvatting iets beknopter kan blijven.

> Je denkt toch niet dat dit anonieme rondsturen van op zichzelf wel relevante
> kennis beklijft. We moeten de waardevolle suggesties uit de mails filteren
> en verrijken met additioneel vergaarde info en vervolgens teruggeven aan de
> afdelingen, LB en Landelijke fractie. Dan zijn we reeds ongemerkt opweg naar
> blijvende veranderingen. Ik ben erg voor bottom-up benadering in
> verandertrajecten. Liefst geleidelijk en natuurlijk met veel draagvlak aan
> basis.

Wel een loffelijk streven, en veel goede ideeen ontstaan aan de basis
(meer hoofden + meer informatie -> meer ideeen).

Bart Meerdink