Samenwerken met LPF

Rikkert J. Swets r.swets at WARANDE.UU.NL
Thu May 23 15:08:39 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi,

Dacht ik lid te zijn van een democratische, pragmatische partij, gebeurt het volgende. Er komt een nieuwe partij in ons land met als een van de speerpunten democratische vernieuwing. Daarnaast zijn er nog wat punten die minder in het D'66 straatje liggen, maar het is tenslotte een nieuwe partij. Die partij blijkt dan ook nog eens op overweldigende steun van de bevolking te kunnen rekenen. Men zou verwachten: vier jaar later een gekozen MP...
Maar wat schetst mijn verbazing, onze democratische, pragmatische lijsttrekker sluit elke samenwerking met onze nieuwe bondgenoten in de strijd om vernieuwing uit. Misschien moeten we D'66 maar opheffen om plaats vrij te maken voor een echte democratische en pragmatische partij...

Rikkert J. Swets
www.warande.uu.nl/~rikkert
www.jongedemocraten.nl
Anticipatory plagiarism occurs when someone steals your original idea and publishes it a hundred years before you were born.
(Robert Merton)

ps. Kunnen we nu niet gewoon zeggen dat dat Anne Frank verhaal klonk als een scheet op een bruiloft? (volstrekt ongepast)