Ad Huikeshoven

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue May 21 21:04:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad,

Het valt me op dat jij dit consequent blijft doen daarom spreek ik jou nu
direct aan (maar ook anderen die blijven threaden).

Het is heel vervelend om de hele draad onder aan je mail te laten staan.
Mijn mailbox slibt elke dag daar door vol.

We hebben hier een hele tijd de net-etiquette regel gehad dat je het stukje
waar je op reageerd er uit knipt en de rest delete.

Bijvoorbaat dank,
Ramon

MSN Foto's is de makkelijkste manier om je foto's te delen met anderen en af
te drukken: http://photos.msn.nl/Support/WorldWide.aspx